Komunikaty

Ogłoszenie nr 2/2025

 

Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. K. Makuszyńskiego w Węgrowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. BHP

Nazwa jednostki:

Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy 

im. K. Makuszyńskiego w Węgrowie ul. Mickiewicza 23a

07 - 100 Węgrów

 Wymiar czasu pracy: O,20 etatu – 8 godzin tygodniowo.

Wymagania niezbędne na stanowisku:

1. Obywatelstwo polskie,

2.  Wykształcenie: zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa  i higieny;

3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,

4. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

5. Aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia okresowego dla pracowników służb bhp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;

2. Bieżące informowanie dyrektora szkoły o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń;

3. Sporządzanie  i  przedstawianie pracodawcy,  co  najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;

4. Szkolenia nowo przyjmowanych pracowników w zakresie bhp, ryzyka zawodowego, p.poż oraz organizowanie szkoleń okresowych  bhp dla pracowników;

5. Udział w dochodzeniach powypadkowych, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji powypadkowej oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;

6. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia;

7. Kompletowanie i sporządzanie protokołów powypadkowych oraz opracowywanie sprawozdań rocznych z wypadków uczniów w szkole i na zajęciach organizowanych przez szkołę, opracowywanie wniosków wynikających z tych sprawozdań oraz kontrola ich realizacji;

8. Udział w opracowywaniu wewnętrznych regulacji z zakresu bhp, p.poż;

9. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy;

10. Informowanie pracowników o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz prowadzenie stosownej dokumentacji;

11. Udział w pracach komisji zajmujących się problematyką bhp;

Wymagania dodatkowe:

1. umiejętność  samodzielnej  organizacji pracy,

2. sumienność,  dokładność,  odpowiedzialność,

3. umiejętności pracy w zespole.

Wymagane dokumenty:

1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, doświadczenia zawodowego,

2. oryginał wypełnionego kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o pracę (załącznik nr 1)

3.  kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

4. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje zawodowe i wykształcenie zawodowe,

5. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

6. oświadczenia i zgody:

- zgoda kandydata do pracy na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (tekst j_edn: D z .U. z 2019 r. poz. 1781) oraz potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną RODO (załącznik nr 2, załącznik nr 3),

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 4),

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 5),

- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 6), w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadcz.enie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

 Uwaga! Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a

ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t. j.) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik osób niepełnosprawnych  w  jednostce,  w  rozumieniu   przepisów   o  rehabilitacji   zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Termin miejsce składania dokumentów

1. Termin: do dnia 21 października 2025 r. do godz. 12:00

2. Miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. K. Makuszyńskiego w Węgrowie, sekretariat Ośrodka, pokój nr 15.

Warunki pracy na stanowisku:

1.  Rodzaj zatrudnienia: pierwsza umowa o pracę na czas określony do 6-u miesięcy.

2. Wymiar zatrudnienia: O,20 etatu.

3. Wynagrodzenie zasadnicze brutto: zgodnie z Regulaminem wynagrodzenia pracowników niebędących nauczycielami zatrudnionych w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczy im. K. Makuszyńskiego w Węgrowie, dodatkowe wynagrodzenie roczne, dofinansowania z ZFSS.

4. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej dobowego wymiaru czasu pracy.

5. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Informacje dodatkowe:

1. Oferty,  które  wpłyną   niekompletne,   złożone   przed   ukazaniem   się   ogłoszenia lub po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.

2. Kandydaci spełniający wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniający wymagania dodatkowe  zostaną  powiadomieni  telefonicznie lub  drogą  elektroniczną o terminie konkursu, który przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Dyrektora.

3. Informacja o wynikach naboru zostanie podana do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Szkoły.

4. Złożone aplikacje kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, mogą być odbierane osobiście przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru za okazaniem dowodu tożsamości w sekretariacie Ośrodka. Po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.

5Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy im. K. Makuszyńskiego w Węgrowie ul. Mickiewicza 23a, 07 - 100 Węgrów reprezentowany przez Dyrektora; Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną, a także pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:

e-mail: iod@sosw.wegrow.pl

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego; art. 6 ust. 1 lit. a, tj. na podstawie zgody udzielonej na przetwarzanie danych innych, niż wymagane przepisami prawa (w zakresie m. in. danych do kontaktu, danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. I RODO), a także aktów wykonawczych do tych przepisów.

Podane dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom  do  tego  uprawnionym,  tj. organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa bądź podmiotom, którym administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie zawartej umowy.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób nie spełniających wymogów formalnych zostaną zniszczone niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru.

Posiada Pani/Pan prawo do:

a.  dostępu do  danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii danych, na podstawie art. 15 RODO;

b. prawo do żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych- na podstawie art. 16 RODO;

c. usunięcia danych, które przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO;

d. ograniczenia przetwarzania, które przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,

Może Pani/Pan w każdym momencie wycofać udzieloną zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed wycofaniem zgody.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. Kontakt do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, bądź drogą elektroniczną poprzez stronę: https://uodo.gov.pl.

Dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Podanie   danych   wskazanych   w   formularzu    jest    niezbędne    w   celu    wzięcia   udziału w rekrutacji, a ich niepodanie skutkować będzie nieuwzględnieniem kandydata w procesie rekrutacji. Podanie danych w pozostałym zakresie jest  nieobowiązkowe.

 

Węgrów, 10.10.2025 r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 października 2025 11:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Gabriela Strąk
Ilość wyświetleń: 17
10 października 2025 11:46 (Gabriela Strąk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 października 2025 11:40 (Gabriela Strąk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 października 2025 11:40 (Gabriela Strąk) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_niekaralnosci_korzystaniu_z_pelni_praw_publicznych_i_z dolnosci_do_czynnosci_prawnych_zal._nr_6.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)